Članki na temo: "Alpska mo��ina"

Na romanju

Ljubljana-Kurešček: Poromati tako kot...

13.03.2012 09:32 Včasih so ljudje romali peš, sedaj pa z avtomobili, avtobusi, letali. Pha, skavti gremo na romanje peš! Tokrat predlagam celodnevno romanje iz...

Skavtski treking: Ljubljana - Škofja...

14.02.2012 18:12 Tole pot od Podutika (končna postaja 5-ke) po Polhograjskem hribovju do Škofje Loke se da izvesti v (skoraj) vsakem vremenu, tudi v snegu...
3 4 zdaaaaj :)

Količkanje 2012 (FOTO)

23.01.2012 22:49 Za nami je uspešno izpeljano skavtsko smučarsko/bordarsko tekmovanje, z drugimi besedami Količkanje 2012.

Ovira ali priložnost?

11.01.2012 14:03 V starih časih je neki kralj položil velik kamen na sredo ceste. Potem se je skril in opazoval, če ga bo kdo odstranil.
Sv. Miklavž

Miklavževo jutro - dobri mož na obisku

06.12.2011 03:21 Se še spomnite, kako smo otroci na predvečer godu Svetega Nikolaja, pri nas bolj znanega kot Svetega Miklavža, nastavili peharje in čimprej...
Goske

Preprosto - martinovo

11.11.2011 10:43 Martinovo je eden največjih slovenskih praznikov in čeprav ni dela prost dan, je pri nas njegovo praznovanje zelo priljubljeno. Sveti Martin je znan...
Kar po azimutu ...

Z vlakom iz Ljubljane in peš nazaj

07.11.2011 22:04 Tokrat predlagamo skavtski izhod za skavte iz Ljubljane ali njene okolice. Primeren za precej "uhojene" skavte, ki se ne ustrašijo večurne hoje. Za...

Sveže: rezultati Jakca!

20.10.2011 10:41 Znani so rezultati in zmagovalci vseh kategorij na skavtskem orientacijskem izzivu - Jakec! Jakca se je letos udeležilo okoli 700 skavtinj in skavtov...
Luka Stražar, bivši četovodja v stegu Ljubljana 4, se je včeraj s še tremi tovariši vrnil iz Himalaje, kjer je skupaj s soplezalcem Nejcem Marčičem potegnil prvenstveno smer na vrh 6934 etrov visokega K7. Čestitke Luki in vsem članom odprave.

Skavt s prijateljem potegnil prvenstveno...

26.09.2011 08:17 Luka Stražar, bivši četovodja v stegu Ljubljana 4, se je s še tremi tovariši vrnil iz Himalaje, kjer je skupaj s soplezalcem Nejcem Marčičem...
Na letošnjem taboru odraslih skavtinj in skavtov "Veter v jadra", so se spletle marsikatere vezi in ena od teh je bilo tudi povabilo Nevenke in Metke iz BOKSS Ribnica – Dolenja vas: "Naši mladi pripravljajo že vrsto let konec avgusta nekaj posebnega za odrasle – Oratorij Plus. Dogodek, ki je edinstven v Sloveniji, se nama zdi odličen in je vreden ogleda!" Pa sva šla ...

Piš 'Vetra v jadrih' zanetil...

07.09.2011 08:04 Na letošnjem taboru odraslih skavtinj in skavtov "Veter v jadra", so se spletle marsikatere vezi in ena od teh je bilo tudi povabilo...

Razpis za subvencioniranje nakupa...

23.05.2011 09:58 ZSKSS razpisuje 2.500 evrov za subvencioniran nakup opreme stegov. Za razpisana sredstva lahko kandidirajo stegi, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:...

Razpis za strokovnega sodelavca

23.05.2011 09:55 Izvršni odbor ZSKSS razpisuje delovno mesto strokovnega sodelavca, odgovornega za izpeljavo projektov v okviru Javnega razpisa za izbor projektov s...
Kako dober je bil kruh,  v naravi spečen

Kar si skuhaš to pojej!

15.03.2011 13:06 Zimovanje bratovščine odraslih skavtinj in skavtov Veseli osli iz Domžal je bilo letos povezano s temo zdrava hrana. Zimovali smo od 11. do 13...
Bogato skavtsko srečanje smo si pripravili odrasli skavti in skavtinje v nedeljo na Loškem. Najprej petje pri maši v Žireh, praznovanje okrogle obletnice na Žirovskem vrhu in plezanje na umetni steni.

Petje pri maši, praznovanje in plezanje...

03.02.2011 08:27 Bogato skavtsko srečanje smo si pripravili odrasli skavti in skavtinje v nedeljo na Loškem. Najprej petje pri maši v Žireh, praznovanje okrogle...
Marko Senica

Kaj je Božič brez Kristusa?

24.12.2010 08:46 Katehistinja me je prosila naj poiščem nekaj slik za otroško božičnico. Mnogi poznate najlažjo pot: Google, slike, vtipkam Božič. Ups, sem se...
Gremo mi po svoje

Taborniški film "Gremo mi po...

03.11.2010 19:09 4. novembra je bila premiera filma "Gremo mi po svoje", režiserja Mihe Hočevarja. Napeta komedija, privlačne lokacije, avantura, zapleti,...
Načelnica in načelnik ZSKSS

20 let zdrave pameti

11.04.2010 21:22 V dvajsetih letih uradnega druženja, dela in osebne rasti je bilo v Sloveniji izrečeno več kot deset tisoč skavtskih obljub. Mi smo imeli...
Ogledali smo si cerkev Marija Snežne

Šest bratovščin v Solčavi

17.02.2010 07:49 Na povabilo župana Občine Solčava Alojza Lipnika so se v soboto 13. februarja letos v Solčavi zbrali na delovnem sestanku predstavniki Občine...
LMB in Marija "romarica"

LMB v kapeli UKC in na Ministrstvu za...

23.12.2009 23:27 Skavti in taborniki smo plamen LMB v ponedeljek 21.12. odnesli v UKC, v sredo 23.12. pa na Ministrstvo za obrambo.
Morala ni padla

Skavt zna reči ne ali odprava LMB na...

20.12.2009 17:37 Odprava, ki vsako leto ponese plamen Luči miru iz Betlehema na Kredarico je bila uspešna, čeprav cilja nismo dosegli ali pa prav zato. Zagodlo nam...